Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho. Detaily podmienok reklamácie nájdete v obchodných podmienkach.
Reklamáciu môžete uplatniť u Predávajúceho prostredníctvom:
- vyplneného a podpísaného vzorového reklamačného protokolu, zaslaného poštou na adresu Predávajúceho alebo preukázateľne odovzdaného Predávajúcemu, spolu s tovarom ktorý chcete reklamovať a dokladom o kúpe tovaru
- osobne na prevádzke Predávajúceho
- vyplnením a odoslaním internetového reklamačného formulára na stránke Predávajúceho a odoslaním tovaru na na adresu predávajúceho spolu s dokladom o kúpe
Poznámky:
- pri použití internetového formulára odošlite tovar spolu s dodatočnou písomnou informáciou o reklamácii, buď formou vyplneného vzorového formulára, alebo jeho ekvivalentom v písanej podobe + s dokladom o kúpe tovaru
Tovar odošlite na našu adresu: DNZ s.r.o., Dolné Sľažany 429, 951 71 Sľažany
Tovar neposielajte na dobierku. Balík zaslaný na dobierku nepreberáme.
Stiahnite si Reklamačný formulár
Vo formáte DOCX (pre word)