Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho. Detaily podmienok reklamácie nájdete v obchodných podmienkach.

Reklamáciu môžete uplatniť u Predávajúceho prostredníctvom:

  1. vyplneného a podpísaného vzorového reklamačného protokolu, zaslaného poštou na adresu Predávajúceho alebo preukázateľne odovzdaného Predávajúcemu, spolu s tovarom ktorý chcete reklamovať a dokladom o kúpe tovaru
  2. osobne na prevádzke Predávajúceho
  3. vyplnením a odoslaním internetového reklamačného formulára na stránke Predávajúceho a odoslaním tovaru na na adresu predávajúceho spolu s dokladom o kúpe

Poznámky:

  • pri použití internetového formulára odošlite tovar spolu s dodatočnou písomnou informáciou o reklamácii, buď formou vyplneného vzorového formulára, alebo jeho ekvivalentom v písanej podobe + s dokladom o kúpe tovaru

Tovar odošlite na našu adresu: DNZ s.r.o., Dolné Sľažany 429, 951 71 Sľažany

Tovar neposielajte na dobierku. Balík zaslaný na dobierku nepreberáme.

 

Stiahnite si Reklamačný formulár

Vo formáte PDF

Vo formáte DOCX (pre word)

Vo formáte ODT

 

Reklamačný formulár

uveďte názov tovaru